امیدامید، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
وبلاگ آیدا و امیدوبلاگ آیدا و امید، تا این لحظه: 17 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

امید وآیدا

تولد 7 سالگی آیدا جون 😘❤️

1397/7/12 11:24
نویسنده : مامان مرضیه
811 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بهار زیبای من،دخترکم می خواهم امروزم را فقط به تو فکر کنم. به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبم را با تو یکی نمود و دنیایم با تو آغاز شد و به یمن حضور تو من مادر نام گرفتم.

 

 

 


عزیزم اکنون به جای دستانم
دو بال طلائی می خواهم
تا در زیبا ترین تاریخ تقویم
برای ستاره باران کردن شب تولدت
تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم
تولدت مبارک دختر عزیزم

 

 

 

 


آیدا و پرنیا(دختردایی محمد)

 

 


آیدا و دوستاش و معلمش

 

 


اینا هم هدیه هاییه که خودم درست کردم واسه همکلاسیهاش.(چشم بند)

 

 


اینا کادوهای تولدشه

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

پسندها (11)

نظرات (6)

千.𝓏千.𝓏
28 تیر 98 11:28
تولدت مبارک آیدا جان .
مامان فاطمهمامان فاطمه
31 خرداد 00 13:59
تولدت مبارک عزیز دلم هرچی خوبه مال تو الهی خدا اینقدر بهتون خوشبختی بده که بگین بسه و امیدوارم آرزوهاتون آرزو نمونن بمونید برای هم خانواده نازنین و دوست داشتنی 😘😘💖💗💖💗
مامان مرضیه
پاسخ
مررررررسی بهترین و عزززززیزترینم انشاالله همیشه در کنار عزیزای دلم شاد و سلامت باشی💞💞💞💞💞
مامان فاطمهمامان فاطمه
31 خرداد 00 13:59
دختر است دیگر...هرچه بزرگتر میشود لبخندش معنی دار تر زیبایی اش محسوس تر حرفهایش دلنشین تر و وجودش دلنوازتر است...به امید زندگی پر از شادی برای شما عزیزای دلم 😘❤❤💖💖
مامان مرضیه
پاسخ
مرسی مرسی مرسی عشقم💋💋💋💋💋❤❤❤❤❤
مامان زهرهمامان زهره
31 خرداد 00 14:00
تولد گل دخترمون مبارک ... آیندش پر از عشق و روشنایی و آرامش
مامان مرضیه
پاسخ
فدای قلب مهربونت😘😘مرسی عزیزم ❤
مامان زهرهمامان زهره
31 خرداد 00 14:00
عزیزم تولدت مبارک باشه کوچولوی دوست داشتنی من
مامان مرضیه
پاسخ
سلامت باشی عزیزترینم💖💗💖💗💖💗💖💗
مامان زهرهمامان زهره
31 خرداد 00 14:00
عزیزم عالی بود 😚😚😚
مامان مرضیه
پاسخ
سپاس🙏🙏🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید وآیدا می باشد