امیدامید، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
وبلاگ آیدا و امیدوبلاگ آیدا و امید، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

امید وآیدا

سال اولی خونه ما

1397/7/1 11:49
نویسنده : مامان مرضیه
337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هیاهوی اول مهر، دوباره گیسوان بید سر کوچه را پریشان می کند.
دوباره ترانه «باز آمد بوی ماه مدرسه…» دوباره روپوش های رنگی، مقنعه های سفید کلاس اولی ها، کیف های دلخوش از کتاب های نو، لبخندهای شاد...

 

 

 


روزی که به دنیا اومدی همش آینده ت رو تو ذهنم تداعی میکردم
وقتی یک ساله شدی چه شکلی میشی
وقتی دو ساله شدی قدت چقد میشه
وقتی .....
قند تو دلم آب می شد واسه وقتی که با لباس فرم راهی مدرسه ت میکنم،موهات می بافم ،صورت ناز و کوچولوت میره زیر مقنعه
به این فکر میکردم‌ که اصلا من اونروز هستم ...زنده م...؟ امروز اون روزه ،یکی از روزای خاطره های دور من و خاطره افرین عشق کوچولوی مامان
به امید دیدن روزای افتخار آفرینت
هیچ وقت یادت نره
همه چیزو...برای تو میخوام
و همیشه تو همه شرایط پشتتم گل خوشگلم

 

 

 

 

 


باز شدن غنچه های مهر، خزان را به دست فراموشی می سپارد.
همه احساس ها بهاری است.
مهر، سمفونی قشنگی از محبت را در مدرسه می نوازد که طبیعت، شیفته شنیدن آن است.
نگاه کن؛ در گوشه و کنار حیاط، معصومانه ترین برگ های دوستی ورق می خورد.
امروز، سرنوشتی از شور و شوق، در مدرسه رقم زده می شود. امروز، جشن تولد مدرسه است

 

 

 

 

 

 

 


همه آبشارها با کودکان کلاس اولی، صدای آب را می کشند
و بادها، صدای ابرها را با باران بخش می کنند.
نسیم، عطر پرواز را از سطرهای مقدس کتاب ها، همراه با صدای کودکان سر خوش مدرسه، به آسمان هفتم می رساند.
فرشته ها از پشت پنجره های کلاس سرک می کشند
به تماشای کودکانی که مشتاق، به درس های معلمی که زندگی را به آنان می آموزد، گوش سپرده اند.
هوا در این فضای مقدس نفس می کشد تا معطر شود.

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

پسندها (10)

نظرات (3)

مامان زهرهمامان زهره
31 خرداد 00 13:56
فداش بشم ماشاالله خانومی شده
مامان مرضیه
پاسخ
خدانکنه عزیز دلم❤❤❤
مامان فاطمهمامان فاطمه
31 خرداد 00 13:57
عزیزکم برات آرزوی سر بلندی و موفقیت میکنم الهی که همیشه سرزنده و پیروز باشی ❤
مامان فاطمهمامان فاطمه
31 خرداد 00 13:57
قربونش بشم ایشااله موفقیتهاشو ببینی عشقم 😍😍💋💋💋❤❤❤❤❤❤❤
مامان مرضیه
پاسخ
فدات عزیز دلم😗😗😗
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید وآیدا می باشد