امیدامید، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ آیدا و امیدوبلاگ آیدا و امید، تا این لحظه: 17 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

امید وآیدا

تولدت مبارک عزیزترینم

قوی ترین منظق جهان هم نمی توانست به من بقبولاند که خوشبختی دست یافتنی ست، اما تو، تجربه پر شور من چه آسان و ساده تمام منظق های جهان را به هم ریختگی و ثابت کردی که من میتوانم خوشبخت ترینم انسان روی زمین باشم 😘 تولدت مبارک عزیزترینم ...
12 مهر 1402

❤️ روزت مبارک عشق زندگیم، دختر یکی یدونم❤️

دختر یعنی لبخند در هجوم گریه ها آرامش وقت بی قراری ها، عاشقانه ای هنگام غروب، دختر یعنی تفسیر جمله دوستت دارم یعنی خداهم زیباست، عجب نقاشی خوبی است دختر یعنی مظلومیت تا بی نهایت ❤️ روزت مبارک عشق زندگیم، دختر یکی یدونم❤️ ...
31 ارديبهشت 1402

زمستان 1401 ❄️☃️

تو دوست داشتنی ترین پیچکی هستی که دلم می خواهد به دست و پای زندگیم بپیچی و مدام قد بکشی در لحظه هایم و حالم را خوب تر کنی؛❤️❤️😘😘❤️❤️ ...
20 بهمن 1401

تولد 17 سالگی امید 🎂

جان جانانمون دیدن بزرگ شدن و قد کشیدنت چه زیباست یه روزی دستاتو میگرفتم تا اولین قدم هاتو برداری چقدر حواسمون بهت بود نیوفتی چقدر زود گذشت اون روزها! چطوری به یه چشم بهم زدن گذشت؟! حالا تو راه رفتن از ما جلوتری و ما باید خودمون رو به تو برسونیم آنقدر زود بزرگ نشو عشق دلم دلمون تنگ میشه واسه اون روزهای بی تکرار❤ ...
5 بهمن 1401

پاییز🍂🍁

این برگ های زرد به خاطر پاییز نیست که از شاخه می افتند قرار است تو از این کوچه بگذری و آن ها پیشی می گیرند از یکدیگر برای فرش کردن مسیرت ...
12 آذر 1401

تولدت مبارک عزیزترینم😘

قوی ترین منطق جهان هم نمی توانست به من  بقبولاند که خوشبختی دست یافتنی ست، اما تو ، تجربه پر شور من  چه آسان  و ساده تمام منطق های جهان را به هم ریختگی و ثابت کردی که من میتوانم خوشبخت ترینم انسان روی زمین باشم 😘 تولدت مبارک عزیزترینم ...
12 مهر 1401
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید وآیدا می باشد