امیدامید، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ آیدا و امیدوبلاگ آیدا و امید، تا این لحظه: 17 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

امید وآیدا

تولد دوسالگی آیدا جونم

1392/7/12 11:07
نویسنده : مامان مرضیه
230 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چقدر زود گذشت ،۲سال،۲۴ماه،۷۳۰ روز.
اینقدر محو در زیباییهات بودم که نفهمیدم چقدر سریع بزرگ شدی زیبای من.در این روزها گاهی تلخی و گاهی شیرینی بوده ولی کنار تو دنیا برایم بهشت برین است .
زیباترین تک تک ثانیه های با تو بودن خاطرات شیرین من است .
از خدا میخواهم تک تک لحظات عمرم سرشار از با تو بودنهای مثال زدنی باشه.اینو بدون که منو بابا تا اخر عمر بی وقفه دوستت داریم و قلبمون برای تو میتپه
تولدت مبارک فرشته مهربون مهرماهی من

 

 


امید و آیدا

 


آیدا و امیرحسین(پسردایی مجید)

 

 


آیدا و پرنیا(دختردایی محمد)

 

 


آیدا و پرنیا(دختردایی محمد) و امیرحسین(پسردایی مجید)

 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

پسندها (8)

نظرات (3)

مامان فاطمهمامان فاطمه
30 خرداد 00 14:09
تولدت مبارک پرنسس کوچولوی من😗😗😗
مامان مرضیه
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
مامان زهرهمامان زهره
30 خرداد 00 14:10
فداش بشم 💋💋💋💋
مامان مرضیه
پاسخ
 خدا نکنه عزیزم ❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹💋💋💋💋😍😍😍
مامان فائزهمامان فائزه
30 خرداد 00 14:11
تولدت مبااااااارک پرنسس کوچولوی خاله .آرزو میکنم زندگیت کنار مامان و بابای مهربونت پر از آرامش و دلخوشی باشه 😙😙😙
مامان مرضیه
پاسخ
 من عاشقتم عزیزم مرسی بابت زحمتایی که کشیدی 💗💗💗
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امید وآیدا می باشد